Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

27 August 2010
11:30 PM


Pastinya ramai yang sudah jatuh hati dengan Sinetron Cinta Kirana yang sedang ditayangkan di Astro Ria saluran 104 sejak awal bulan puasa hari tu kan, cerita ni memang best dan farah salah seorang peminat cerita ni. Tengok saja telatah Nia Ramadhani dan Randy Pangalila dalam cerita ni membuat ramai orang ketawa dengan telatah mereka. Aku ni jarang dapat tengok TV, kalau dapat tengok pun sah-sah cerita ni dah terlepas waktu tayangan. Nak tengok siaran ulangan pun kekadang tak sempat.



Pelakon

* Nia Ramadhani sebagai Kirana
* Randy Pangalila sebagai Galang
* Tsania Marwa sebagai Riana
* Kiki Farrel sebagai Baim
* Arthur Tobing sebagai Rama
* Yatti Surachman sebagai Sita
* Erly Ashy sebagai Aida
* Emma Waroka sebagai Sandra
* Revand Narya sebagai Evandra
* Mama Dahlia sebagai Dahlia
* Unang sebagai Tejo
* Indah Ayu Putri sebagai Joana

mmg gempak la cita nieyh,ke mana saja farah g,mest org tnya,tgk x cita cinta kirana?komfem la tgk.haha.btw,harap bley join skali tgk kt astro ria,pkul 6.30-7.30 ptg. ulangan 11.30-12.30 mlm.

Labels: