Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

24 September 2010
5:26 PM

bill's hair icon Pictures, Images and Photos


ptg kemarin, my mom ajk g potong rambut,mcm da tawu2 da yg farah nk potong rmbut, so farah un ikut la. dr rmbut paras bawah bahu skit, dah dipotong smpai paras bahu. agk pelik, haha ^^. but, im still statisfied with it ! go baby go ! ae nieyh tinggal la farah sesowang kt umah. family farah g Shah Alam coz my sis nk pindah umah. ptg nieyh kiteorg FARAH,RAIHAN,TATI,SHAHADAH,MIMI nk g mkn2 ! sgt teruja ! yeay !

Besides, skunk farah da mula berkecimpung dlm dunia Photograpy !

smile Pictures, Images and Photos


farah ondaway nk blaja psl photograpy dkt ckg di skul ! im really sure he will help me ! like i said before, farah berminat sbb dpt inspirasi dri sumone yg sgt menarik bila dye snap picx ! *gatal
shit! Pictures, Images and Photos

btw,just wish me luck in this career !

Labels: