Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

02 December 2010
8:30 AM


hari nieyh buka blog tgk kt chatbox jumpa la sowang brother nieyh
suh saia amik tag kt blog dea
makasih yer adam hafis


soalannye :
KALAU SAYA JADI JUTAWAN SAYA AKAN pergi menunaikan haji@umrah . selepas selesai rukun islam yg kelima,saya akan bawa parents saya pergi melancong ke luar negara,sseperti,Australia,Paris,London,Rumah Harry Potter sekalipun,asalkan mereka bahagia.selain itu juga, saya akn mendermakan duit saya kepada rumah orang2 tua,anak2 yattim,orang kurang upaya ataupun keluarga yg tidak berkemampuan.saya juga akan pastikan keluarga saya dapat hidup dengan senang. Seterusnya,jika berkelayakan,saya akan meneruskan pelajaran saya ke Universiti Oxford (Universiti kesukaan saya) sebab saya nak parents saya happy dan bangga dengan saya (:

TAG KEPADA 5 RAKAN BLOGGERS

::blog budak kampus::
::lip glos lil mama::
::izzat::
::kasutbesar::
::chacamarba::

pastu letakkan banner kt sidebar blog,
tinggalkn link kt blog akak nieyh
-->efa<--
wokeyh !
selesai (:

Labels: