Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

03 June 2011
5:12 AM

hello peeps, stalkers and haters :)






weeee~
sakan cuti aku ni,HAHA
nak buat macam mana, dah bagi cuti dua minggu
tak kan nak suruh belajar dua minggu

menurut kamus dewan dan pustaka, muka surat taktaw, cuti bermaksud tak payah buat kerja :D

mohong pi la sat, orang bukan nak tau xD

mama, abah please stop asking me to study
im getting bored :D

bagi adik cuti puas-puas sat ja
lepaih ni adik focus la balik

*mohong lagi -,-

cuti ni boleh dok merapu dengan TB ja la
lappy, tengok cerita korea, omputih, melayu -,-

please, putera dari negeri mana pun
mai la kidnap aku sat
bawa aku pi jalan-jalan , HAHA
bukan selalu, sekali seumur hidup ja xD

stop talking nonsense -,-

btw, nampak dak kat ataih tu?
kami ada header baru !
comey kan? :P
kawan kami tolong buat
thanks to Yi Diella :)
she very nice to me :)




Labels: , ,