Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

09 February 2012
7:12 AM



smileeee :D
tadak benda nak cerita selain aku keluar Kangar jaa --'
aku bangun pukul 7.30 pagi sebab nak buat latihan tambahan moto
sebab gagal QTI --'
pray for mee tomorrow :D
balik pukul 12.00
nasib baik la teduh kt situ
mau dak terbakar la kulit akuu
dah la hitam dah , HAHA

Lepaih tu pi Kangar pukul 1.15tgh
Jumpa la pengarang hati buah jantung kami :P
MAAAM :*
hensem awat tatau hari ni, HAHA
kami tadak tempat lain dah nak lepak, KFC tu jugak la jadi tumpuan
pi makan sembang apa semua, macam biasa la
lepak kat boling, hehe
tapi as usual, berkelai (bergaduh)
biasa laa aku , merenyih galak gatal nk cari pasal :D
tapi dalam 15minit okay lerr

Lepaih tu pi jalan KFC lama pulak
tunggu Fatin Atikah, member kolah rendah 
sambil dok tunggu, MAAAM order ayaq dengan wedges pulak
Ya Allah, betapa banyaknya aku makan hari ni
lepas Fatin sampai, Fatin ajak makan Pizza pulak
seee? macam mana la badan aku tak naik :(




Pi sana order soup, garlic bread, milo
kenyang sampai laaa :D
pastu jalan balik pi TS
pukul 5.30 balik laaa
Last but not least, AKU LETIH HARI NI :D

bubyee :*

Labels: , ,