Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

01 July 2011
5:18 AM

hello peeps, stalkers and haters :D


wee~
1 JULY 2011

date ni lah yang aku akan ingat sekali :D
sebab hari ini

HARI JADI AKU YANG KE 17 :D

yang paling tak tahan
dapat hadiah boleh tahan la banyaknya
MUAHAHAHA, mau tak banyak dah pi tuntut :D

sat nak list sapa yang aku tuntut

1) Kawan baik dunia akhirat, Dhamiri Yousof

2) Gerek Moden saya :D

3) Nur'alia Nazihah bt Mahadzir

4) Qistina bt Rabean

5) Ashafiera , Ain Nurani, Idzah

6) Semua family aku :D

7) adik-adik ku yang tercinta :D

8) Ada lagi yang lain-lain, maybe aku lupa agaknya :D

untuk hari ni yang aku dapat

Domokun dari orang nombor 3

beg Domokun dengan jam dari orang nombor 1, mai hantar sendiri oww petang tadi,HAHA

mug dari orang nombor 4

sekarang dok tunggu dari adik-adikku ja dengan family-family aku, muahahha
nasib la, tahun ni last aku kat sekolah tu
kena bagi la hadiah kat aku :D

so, tunggu apa lagi sayang
pi la beli hadiah nuh,HAHHA

SESUNGGUHNYA SAYA HANYA BERGURAU DENGAN HADIAH-HADIAH TU, TAPI DAH HAMPA BAGI, KAMI AMIK JELA :D
DAN SATU LAGI, THANKS FOR THOSE YANG WISH KAT AKU, AKU APPRECIATE SANGAT-SANGAT, MAY GOD BLESS YOU :')


Labels: , , , ,