Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

10 July 2011
1:10 AM

Favim.com-18756_large


hello peeps, stalkers and beloved haters :)

i love a boy who braves to confess his feeling to a girl :D

tuu, kamu yang tengah baca ni haa
dok senyum apa sorang-sorang depan lappy?
sat lagi orang cakap kamu tak sihat pulak :P

takmau bagitahu nama dulu, gambar pun tak mau heboh lagi
biar kat dia dok senyum dulu sorang-sorang naa :P

NAMA : MAAAM
UMUR : Sama dengan kami
SEKOLAH : Rahsia maa :D
PERANGAI : honaq(nakal), gedik, baik, bla bla bla *tak boleh puji lebih2, satgi perasan xD

benda yang buat aku cair kat budak comot ni

PANDAI CONFESS KAT KAMI :D 


yang tu je la, malas nak tulis panjang-panjang :D
nanti dah official baru tulis sampai berapa entry nuh ,hee
tak mau cakap banyak
sikit ja lagi nak cakap

Tumblr_lnr306ua6v1qb03sko1_500_large


Labels: , ,