Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

01 September 2011
9:07 PM

hello peeps, stalkers and of course beloved HATERRRSSS !!




Today, I would like to tell you about my PREPARATION FOR SPM !

sorry, im not interested to story about SPM T____T



Actually, aku nak stroy pasal preparation aku lepas SPM , muhahahahha
macam-macam dok dalam pala otak aku ni haa :D


Firstly
Aku nak amik lesen kereta and motor sampai luluih semua :D

Secondly
Aku nak bawa kereta pi shopping. Tak kira la kat Pinang ka, KL ka :D

Thirdly
Aku nak tidur sampai tengahari , menunjukkan aku puas tidur :D

Keempat
Ikut suka aku la nak tulis BI ka BM ka :P 

Kelima
Aku nak date puas-puas dgn Buncit, muhahahha. 

Keenam
Aku nak keluar ja setiap hari. Tak kira pi mana pun. Ataupun aku nak online ja sepanjang hari. 

Ketujuh
Tak da sapa pun boleh kacau aku kalau aku tengah tidur, biar ja kat aku nak buat apa

Kelapan 
Aku nak layan cerita Korea sampai pagi ! Mama dengan Abah jangan bising naa :D


Yang tu ja yang aku ingat setakat la nii :D
mau aku ingat lagi, aku sambung tulih lagi naa 






p/s : kalau hang cari pasal dengan family kiteorg, bodoh la weyy, cari pasal dengan orang yang salah. Ingat, korang berdiri atas harta ibu bapa korang ja, so jangan la nak berlagak sangat kaayy :) Tak ada duit, tp ada education sudah dipandang mulia sayang :)




KBAI :)


Labels: ,