Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

11 September 2011
2:26 AM

hello peeps, stalkers and hatersss :D




|aku suka gambar model-model ni awat taktau, tapi aku bukan LESBIAN|


SERONOK BANJIR PEEPS ?

bagi aku memang la seronok
tapi korang pernah pikir pasal orang lain?
punya la dia nak sangat banjir
kadang-kadang ada sampai berdoa

Doa 1
"YA ALLAH, TURUNKAN LA HUJAN RAHMATMU KEPADA KAMI SELAMA YANG MUNGKIN"


walhal ada yang berdoa sampai menangis-nangis


Doa 2
"YA ALLAH, AKU MEMOHON KEPADAMU, HENTIKAN LA HUJAN RAHMATMU INI. HAMBAMU INI TIDAK KUAT UNTUK MENERIMANYA"


mai aku nak bagitau, Doa 1 tu untuk orang yang hanya pentingkan diri sendiri
maybe dia cukup kaya untuk beli barang-barang yang rosak kalau banjir nanti
ataupun rumah dia tak pernah lagi air masuk
dia tak rasa perasaan orang lain .
kalu la jadi sendiri kat dia, baru la boleh merasa peritnya bila banjir ni


Doa 2 pula, bagi mereka yang tidak berkemampuan
memang kita kena redha dengan apa yang terjadi
tetapi kalau kita berdoa insya-Allah boleh ditolak kan semua bencana ni?
at least kita ikhtiar untuk berdoa, lepas itu kita hanya berserah kepada Allah
kerana semua ni tugas Allah :)
bagi diorang yang tak berkemampuan ni, taknak la banjir-banjir ni
kalau barang rosak, mana diorang nak cari duit pulak?
tambah duit diorang cukup-cukup makan ja
barang yang rosak tu pulak, barang yang penting untuk masak

hee, yang tu ja aku nak cakap :D
terima dengan openheart naa :)
kalau tak setuju dengan aku, tapa la, tak payah nak maki aku,hee
lagipun aku bukan baik mana pun
|mesti ada orang cakap,MEMANG PUN :D|


KBAII :)


Labels: