Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

27 November 2011
8:37 PM


hello buddyz !

(batuk berguling-guling atas lantai)
Sorry, my bad. Habuk banyak sangat blog ni :D
What you doing?
Study? Eating? Sleeping?
I know some of you still sleeping at this time.


Omey dop blog aku yang baru ni?
Cakap la comel, cakap laa !
kalau dokk...

Tumblr_lsg7ymwzk91qjrrofo1_500_large

tau takut tau takut :P
Actually, aku nak bagitau ja, exam aku tinggal lagi 3 papers !
Ohsemm kan?
Bukan macam orang tu, habis 14 Disember nuhh
lambat tak sangga, buat apa taktau exam lama-lama
nak pi date pun payah,HAHA

Tapi takpa, aku tak kira, nak heret juga pi tengok movie hari Khamis ni
biar pi kat dia exam dia tak habis lagi, janji aku dah habis :P

Movie-time_88531390_large

Cubit peha kanan, terasa peha kiri

Yaa, aku terasa beb dengan ayat hang
tapayah mention pun aku boleh agak,
and He my friend too.
and I would like to say

AKU MENYESAL BAGI HANG PELUANG KEDUA

Aku rasa aku terlampau baik dengan hang kan?
Nevermind, hidup aku ni memang selalu orang pijak :)
I just accept it buddy ;)
I dont want to be like you
CRUEL, MEAN, BACKSTABBERS !
End of it, aku tak nak semakkan blog aku dengan kisah hang

Rakan-rakan sekalian,
Nak pi mana-mana habaq kat kami sekali naa, nak pi juga :D

Lagi satu,
MAMA, adik nanak Blackberry, boleh la boleh la?
*mata kelipok-kelipok

BUBYEE :*

Labels: , ,