Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

24 January 2012
4:37 AM

hello monsters :3
sorry lama tak update
alaa, nevermind . 
tadak sapa kisah pungg :D

Kami pi date lagi hari ni
syok oww, cuba hampa bayangkan
sehari tak bawa kuar duit?
orang belanja semua
owwsemmm :D

Here wee aree :3

Aku bangun awal tak sangga sebab takut lambat nak bersiap. Maklum la bila perempuan bersiap, bedak sini, bedak sana :D shoo as usual ikut pak lang pi kedai kat Jitra. Kena awal laa, mau dak kena tinggal. Aku sampai awal, tapi MAAAM dok meralek apa tatau --' pukul 11 lebih baru sampai. Pi kat pawagam usya punya usya last sekali kami pi tengok cerita ni. 




Sepatutnya kami dapat angpau sebab bayar lebih dari RM30, tapi taktau orang tua tu tak bagi pun, aku nak minta MAAAM tak bagi --' Movie start pukul 1.55, shoo pi la makan dulu kat Pizza Hut. Pulun tak sangga, order serupa berapa kepala nak makan, padahal dua orang ja. Dah la pi duduk tempat duduk yang 4 orang,HAHA Mampuih pi, kami bayar tax :P 

Before masuk pawagam, aku pi toilet dulu. Mana tau tengah layan tengok movie, nak terkucil , jemm --' Mak cik tu sembur air paip dari pintu toilet sebelah sampai kena seluar aku, demmm laa. Basah habis belakang seluar aku. Satg orang ingat aku kencing pulak dalam seluar, herrhh ! Nasib baik beg aku labuh, boleh la cover sikit :D

Syok oww cerita Journey 2 The Mysterious Island, walaupun dok tau cerita mohong, tapi layan pala jugak rr :D Habis movie pukul 3.30, MAAAM ajak teman pi cari kasut dia. Rushing tak sangga la, sebab tak sembahyang lagi. Last last balik dengan air tuuu jaa. Tapi yang pastinya, kami tak tangkap gambar punn --' Tapaa, dok dalam memori cukup laa :3

Takat ni jaa, tatau la bila pulak nak boleh date haa :'(
hee, thanks for today Muhammad Amirul Asyraf bin Abdul Manan 

Labels: ,