Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

31 December 2011
10:37 PM


Hang-out_large



heyy, watssup ? : D
apa macam cuti ? best?
cuti dah habis broo -,-

before aku pergi bercuti kat Bukit Merah Laketown Resort
yang bagi hadiah kat aku
GATAL SATU BADAN -,-
aku pi hang dengan membe-membe dulu
mana tau waktu ondaway pi Bukit Merah, accident pastu mati :|

Lagipun Mimi nak kena pergi berkhidmat untuk negara 2.1.2011 ni
kesiann dia, kami yang lain tak kena pungg :P
takpa, 3 bulan jaa pun :)

shoo rancang-rancang nak keluar pukul 10.30pagi
tapi disebabkan ayah aku ada meeting pagi tu, mama and pak lang pi kedai
aku pun kena join mama and pak lang keluar awal laa : D
memang tadak kerja la aku nak canggak sorang-sorang kat situ sampai pukul 10.30 pagi kann
shoo aku pun calling calling MAAAM
tanya dia boleh dok teman sat
dia tu cakap ja bila, satg dia mai laa,hee

Kami terus pi makan kat KFC
*tadak tempat yang syok dah -,-
aku passing hadiah dia yang sepatutnya aku bagi 10.12 hari tu, hee
makan makan gelak sana gelak sini
pi la jalan pi The Store.
Jenuh la dok tunggu kat KFC tu, ketaq pala lutut sejuk :3

Kami pun pi la area baju perempuan.
Actually semalam MAAAM dah bagitahu dia nak beli baju kasi saya : D
dia suruh pilih dua helai :3
omaigucci, sapa yang takmau,HAHA
pilih sana pilih sini
jumpa baju yang dia berkenan satu, yang aku berkenan satu
owwwsemm, free ja dapat baju :3

Then kami jalan nak pi kat tempat letak motor
sebab dia nak bagi kain untuk buat baju kurung : D
superb owseemm bebeh !
warna koko muda and polka dot
*aku malas nak snap gambar bawa masuk : D

Membe-membe yang lain dah sampai
Cuma Tati dengan Shahira ja tak sampai lagi
Raihan tak boleh pi :(
tak cukup la geng kami.
Adik Shamin pun join sekali :3
Aku pi menterkedarah sekali lagi KFC -,-
mau berat badan tak naik

Lepas lagi dua orang sampai
makan gelak sampai tak ingat dunia
pi beli barang Mimi kat Guardian
Lepak kat depan The Store sampai phone cabuk aku tu jahanam screen dia
rantas duit kakak aku RM35 -,-
takpa , bukan duit aku,HAHAHA

Yang lain pakat balik dah, nasib baik Shahadah ada
bole dia teman aku,HAHA
okay, takat ni jaa

BAIII :3

Labels: ,