Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

25 December 2011
5:19 AM

Tumblr_lqvoaky4zk1qjm9bpo1_500_large

hello pretty and handsome :*
dah pi bercuti?
aku tak pi lagi, demm -,-
bila nak boleh pi taktau.

Actually aku nak cerita pasal PARENTS :)
Aku bersyukur sangat-sangat
yang parents aku
bukan jenis yang  tak amik berat pasal aku

Lepas aku habis SPM ni, aku ingat boleh la aku bebas
jalan sana sini
keluar malam dengan kawan
tapi tak pun
Aku nak kerja kat MaiCafe asalnya
tapi MaiCafe kan tutup lambat
3-4 pagi baru tutup
aku ni anak dara mana boleh balik lewat
shoo aku pun tak jadi la kerja kat situ.

Aku rasa parents aku tau pasal MAAAM ._.
tapi diorang tak pernah pulak cakap pasal ni dengan aku
cuma time aku pi KMC tu, ada aku turun makan dengan ayah aku


Abah : Dengar kata kamu keluar tengok movie dengan budak laki.
Aku : Aaaa, ada . Awat abah?
Abah : Bukan tak boleh, tapi seeloknya kamu kalau nak keluar, bagi la ada 4 5 orang kawan pompuan, at least tadak la orang nak kata sangat. Kamu mau jadi anak dara tua?
Aku : takmau -,-

Aku pun pikir jugak kadang-kadang
macam mana kalau aku jadi liar? T__T
tetiba balik habaq dekat parents aku yang aku pregnant?
omaigucci, tak mau aku
Bersyukur aku sebab dapat MAAAM yang jenis tak reti amik kesempatan ni :D

Setiap keputusan yang parents kita buat
ada la hikmah dia
penat-penat mak kita lahirkan kita
senang-senang ja kita jahanam
Kalau aku beli tepon guna duit aku sendiri
tetiba jahanam pun aku angin
*wait, apa kaitan dengan tepon -.-

nvm, yang tu ja yang aku nak cakap
nak kata aku ni anak yang baik
payah laa :D
tapi aku tahu batas-batas dengan mak ayah ni
shoo, appreciate la apa yang kita ada la ni

im watching Rapunzel :D


KBAIIII :3

Labels: ,