Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

20 December 2011
5:24 AM

Tumblr_lqr2vbnpnm1qk8cm6o1_400_large

Bonjour !
Hari ni kita teman mama kita
Mama kita kena masuk ward untuk sehari sahaja :D
Sebab kena cucuk tulang belakang.

            Aku jadi baik sat hari ni. Sehari teman mama kat hospital dengan abah. Nak bawa budak-budak tu wajibun la bising kan :) So aku pun semangat la bangun pukul 6.30 pagi, mandi sejuk-sejuk sampai rasa ke tulang kering ._. Dah habis bersiap, aku pi bilik mama , baru nak bangun, keliaa ! Aku bukan main lagi bangun awal. 8.30 baru kami bertolak pi Kedah Medical Centre (KMC) . Pi-pi depa bagi masuk ward teruih.

           Nurse-nurse lawa pun mai la check pressure. Pastu ada sorang kakak pregnant mai masuk bawa bakul yang penuh dengan jarum-jarum yang tak tajam pungg -,- Mai amik darah dua tabung, omaigucci. Pening pala aku teruih tengok darah tu. Dok diam sat macam orang bodo. Pastu depa mai bagi baju seksi habis suruh mama pakai. Tunggu bukan main lama lagi, sampai naik bosan aku. Tv cerita kartun ja penuh, err. Pukul 12.30 tengahari baru nurse tu mai panggil. Mama cuak tak sangga, padahal berapa kali dah buat operation, lagi teruk pada cucuk tulang belakang ni.

           Tak sampai sejam, mama dah keluar. Dalam masa dok tunggu tu, aku pi menterkedarah kat cafe bawah tu,HAHA Mama keluar dari bilik operation tu siap boleh hai hai bai bai lagi kat aku dengan abah. owwwsemm ! HAHA Sebab bius separuh ja, tu yang boleh chillax ;) Lama tunggu sampai ubat apa selesai, baru boleh balik. Terjongket-jongket la jugak sebab bius tak habis lagi. Aku sebagai anak yang baik, tolong la apa yang patut,HAHAHA

            Benda ni kalau tak buat nanti lagi melarat, silap hari bulan kena operate. Lagi teruk. So ni jalan alternatif lain selain operate. Mama cakap sakit :| Poor you dear, mama duduk macam budak-budak tadi time nak amik darah tadi auww,HAHA

I LOVE YOU MAMA
OWW, I LOVE YOU ABAH :*

Labels: , , ,