Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

17 December 2011
6:50 AM

387088_115082455271234_100003084403024_98072_642840064_n_large

hello bebeh !
saya tengah bosan ni
taktau nak buat apa
shooo saya pun amik keputusan nak tulis apa yang ada dalam pala otak saya :D

Timee ni dok pikiaq pasal MAAAM :)
maklum la anniversary kami 16/12/2011
aku tak texting dia la ni, pi makan steamboat
malas nak kacau, biar pii ke diaa ._.

ohh, sebelum tu, kalau rasa nak muntah baca
silia click button | X | kat ataih tu naa sayang :*
aku tak nak nanti keluar status kat FB pulak
"eee minah ni suka showoff"
atototo, ucuk ucuk sayang, ni blog saya
ikut suka saya la :*
kan saya dah pesan awal-awal
BARBIE !

----------------------------------------------------------------------

Actually aku rasa aku macam terlalu kejam dengan dia :|
bukan macam tapi memang,HAHA
kuat bebai, marah kat dia
contoh macam tertidur, bangun lambat, lambat reply mesej
padahal aku pun buat benda tu
tapi sepanjang 5 bulan aku dengan dia
tak pernah pun lagi dia tinggi suara dengan aku
apatah marah aku  :)


Tumblr_l5bb77r3vi1qat866o1_400_large

Benda yang paling seronok mau dengan dia ni
dia lebih prefer cakap phone dari mesej
dia kata mesej lambat, baik cakap phone,HAHA
Tiap-tiap malam dia akan pastikan dia teman aku tidur
eehh, bukan tidur satu katil okayy?
Kami cakap sampai tertidur, everynite <3
(pakai DiGi Easy, boleh cakap free auww)

And the most tacing bagi aku
bila dia berhenti merokok sebab aku :)
waktu awal-awal kenal aku dah bagitahu
aku tak suka orang merokok ni
Then after that, he stop smoking
Alhamdullilah :)
Ramai orang cakap, payah la mau nak berhenti merokok sebab makwe
tapi aku bertuah kan? HAHA
Dia pun pernah cakap
"buat apa buang duit dengan rokok, buat sakit diri sendiri ja"
tau pung noo sayang :*

Kalau aku dalam masalah pun
dia akan support aku dari belakang
kalau aku buat salah, dia perbetul aku
bukan lingkupkan aku lagi :D
Tak dengar dia nyanyi lagi,HAHA
kalah Zamani dengan Amy Search :P
Lagu feveret Perfect Two dengan BabyILoveYou
tahan la telinga aku ni haa ,HAHA
Dia ni memang tak pernah serius, that why I Love him <3

Maybe he not good enough, but perfect for me :)

That's all bebeh !
aku memang suka bercerita pun :P

I LOVE YOU BIE <3

KBAII :)

Labels: ,