Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

31 July 2011
7:16 PM

hello peeps, stalkers and haters :D



lepas abah dengan paklang balik dari semayang Jumaat, kami sekeluarga pi la Queensbay Mall shopping baju raya. punya la gigih pi sampai Penang nuh -,- takpa, shopping kat situ puaih sikit, banyak pilihan :D ronda punya ronda, takda satu pun baju yang berkenan. memang cemuih dah nak ronda lagi, dah la luas mall tu. tetiba mata aku ni tertatap kat kedai Padini :D awat tak masuk teruih, pi dok usya-usya dok pelekat syok ja kertas tu, SALE 50% -,- aku pi tanya mak aku, nak amik berapa pasang? mak aku pun kata la, amik la yang mana kamu berkenan. orang cakap rezeki tak boleh ditolak. mau ikut aku berkenan, semua baju dalam kedai tu aku nak amik. pilih punya pilih, dapat kat aku 3 helai baju dengan seluar jean 1. dah orang bagi green light, amik je la , muahahha. dah puaih shopping, balik la , sampai rumah pun pukul 1.20 pagi.





mata aku memang tak larat nak buka dah, pagi-pagi lagi jam tepon aku dah bunyi suruh aku bangun sebab aku ada bengkel pukul 8 pagi kat SMK ARAU. dengan baju tak iron, tudung, seluar. dah sampai kat SMK ARAU , dok canggak tunggu students IT dari sekolah lain mai. bila bengkel dah start, awal-awal lagi aku dah pakai earphone. memang aku takda niat pun nak pi bengkel tu nak dengar ceramah. mau ikut aku, aku nak tidur ja kat situ. tapi disebabkan cikgu-cikgu dok melilau ja, aku pun celik la mata ni -,- dok dengar cikgu tu dok cakap sampai pukul 1, baru boleh balik. sampai dengan klon Bruno Mars tu pun aku tak sempat sembang . masuk-masuk keta ja, kak aku ajak teman dia pi CMART , beli kotak hadiah untuk pakwe dia , pfttt -,- ondaway pi tu, kat taman aku nampak ada budak darjah 6 macam tu la, dok lawan tarik rambut. bodoh punya budak, nak gaduh pi la tempat private sikit . dah la budak perempuan. otak letak kat pusat, gitu la jadinya. malam tu, pi la teman kak pi birthday party pakwe dia. aku tak kisah sangat nak teman dia, sebab dapat makan chicken chop free ja kat Maicafe, muahahaa


takda apa nak cerita lagi, yang tu ja,hee

KBAI :)




Labels: , , ,