Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

23 July 2011
8:34 AM

hello peeps, stalkers and haters :D


268867_116759041750214_100002483573390_128812_5371788_n_large

23 JULY 2011

KITEORG DATE, HAHA


*biar kat aku la nak tulis apa pun -,-
blog aku naa, nak baca, baca, takmau sudah :p




first aku jumpa dia, sumpah malu weyy -,- xtau nak letak mana muka ni, tapi aku tebalkan lah muka aku ni haa :D aku tak da hala tuju dah, terus jalan pi KFC, hee sorry la na, teringin cheezy wedges lama dah xD punya lama dok tunggu nak order, turn aku pun sampai la, yang tak tahan, dia yang pi order semua, selalu perempuan la bab2 order ni haa :D
pi dok makan kat situ pun boleh dok kutuk orang lagi, air dia habis nak lahap air kami pula, pandai la naa -,-





dah habis makan, jalan la ngokngek ngokngek pi tempat boling, masuk ja bukan main pun, eksen ja lebih xD ada la sejam dok sembang dengan dia, transfer lagu, makan chewing gum , usya orang kt situ yang pakai macam dok kat  KUALA LUMPUR -,- tup tup, dah pukul 5 :D chow balik la jawabnya, hee




yang tu ja nak cita, cerita aku tak la seromantik mpa semua, main pegang2 tangan naa :)




ORANG ETOPIA, MAKASIH NA BELANJA MAKAN, PASTU SLOW JA BAWA MASUK DUIT SYILING 8O SEN DALAM BEG KAMI -,-

KBAI :)




Labels: ,