Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

01 December 2011
6:24 AM


Tumblr_lvij5rq4el1r5y7xfo1_500_large

Hello aliens ^^
Another perfect day :D
Hari ini tite pegi datingg
Tite pergi ronde2 dari pagi hingee petangg
*sorry, im quite terencat hari ni,HAHA

Start my day with bathing, brushing my teeth, pakai shirt yang simple saja, pashmina, jeans, and Im done bebeh ! Rushing dengan mama and paklang pergi kedai, sampai nak hantar buku teks pun tarak sempat -,-
Sebab dah lewat nak pergi kedai,hee . Paklang kona baringg oww. Senget pala-pala aku sekali. Sampai kedai pi dok canggak ja, bukan buat apa pun. Sebab aku malas. Dalam pala otak aku dok tunggu time nak pi tengok movie ja pun :D

Pukul 12 tepat baru tambi tu sampai. Aku suruh dia pakai baju warna hitam, sebab aku tak pernah nampak lagi,HAHA Err, agakk macho la, tapi dok sangat :P Omey jaa,HAHA So kitaorg pun pergi la check ticket dulu, nawaiitu nak tengok cerita Twilight Breaking Down, patu gena tah bole pi tukar amik Ombak Rindu -,-
Like seriously, aku tak percaya aku nak tengok cita tuu. Tapi dari tengok cerita Twilight yg agak above 18 kann,HAHA

Nak tunggu tiket pukul 2.30 lambat lagi. So pi la cari kedai nak makan dulu. Tambi tu lapar, tak makan dari pagi lagi. Pi la teman dia makan, tapi ada habuan la teman pun, mee goreng dengan limau ais :D Lepas makan, dalam pukul 1.30 aku dengan Tambi balik pi sembahyang sat. Mama kirim spek mata dia suh pi hantar kat kedai sekali. Pukul 2.15 baru pi balik cinema. Tu pun orang nak tutup lampu dah. Tapi yang tak boleh blah, waktu nak beli popcorn. Malu sat
Aku dengan Tambi dok sembang sakan , dok cerita nak tengok cita apa pulak nanti. Tetiba abang kaunter tu panggil,
"Miss, sorry for disturb your conversation."
Rupanya turn aku dengan dia order food, malu sedaih.
Masuk-masuk, tak dan seminit, lampu depa tutup. Sorry kakak-kakak yang aku pijak kaki depa, aku minta maaf, tapi taktau depa dengar ke dak :D Dalam line tu, the only boy yang ada, Tambi sorang. Mula-mula movie Ombak Rindu, aku layan sat, tapi bila duk dalam 30minit dalam pawagam, tu, aku dah mula bosan. Aku taktau la apa yang best sangat cerita tu. Bagi aku jalan cerita macam banyak shortcut ja, nak bagi habis cepat cerita. Majoriti girls yang ada dalam pawagam tu. Bukan aku taknak support filem Malaysia, tapi ni la sebab dia, bosan -,- Bagi aku laa kan, bagi orang lain tiktau la naa :D

Start 2.30 habis 4.30, apa yang dia nak sampaikan pun aku taktau,HAHA Pastu Tambi ajak aku pi minum kt foodcourt. Ada la berlaku pergaduhan manja bla bla bla. Aku bebai, terus belah turun nak balik pi kedai. Bukan main dia ligan aku macam cerita hindustan habaq hang -,- Tapi disebabkan aku ni EGO tinggi, panas baran aku ignore dia. Kejam kan? Aku belah terus gi kedai.

Then he text me said sorry and he want to go back home. I just say its okay. Sampai-sampai ka kedai, aku nampak muka mama aku, baru aku perasan, spek mama aku tak hantar lagi. So aku pun rushing macam RoadRunner tu, aku text balik , take care and  kata aku nak gi kedai spek. Aku pun buat donno je la, nak gi beli waffel tapi perut nh macam nak meletup dah T__T

Tengok-tengok slow ja mai ikut belakang ak -,- Memang laa naa. Aku ni memang hot temper, tapi senang reda balik,HAHAHA So dia pun ajak pi lepak kat NewTownCafe tu, pi telan air dengan fries pulak. Ya Allah, betapa banyaknya aku makan hari ni. Kami makan sampai pukul 6 petang, baru blah balik.

Ohh ohh, lupa, he gave me a present :D
I never knew that he quite good at choosing a dress for a girl,HAHA
Sumpah bukan nak puji, tapi baju tu memang owwsemm
Riben, bekas, kertas2 yang ada
he made it by himself.
Thanks bie , I really-really appreciate it.
I LOVE YOU BIE :')

229864_210430518982308_210424388982921_748468_8370472_n_large

with love : farah

Labels: , ,