Farah Hanie Fadzil.
I never wanna act my age. what's my age again?
X X X
{ older posts / newer posts }

02 December 2011
1:05 AM

205859_264625453553827_204299746253065_1268605_4535125_n_large

hello zombies :D

post kali ni dibuat sebab saya ditag :D
oleh adik tomey tomey ni Thirah
thanks auww
Rules and Regulations :
-You must post these rules in your entry .
-Each person must post about themselves in their journal .
-Answer the questions that tagger has set for you in their post and
create 11 new questions for the people you have tagged to answer .
-You must choose 11 people to tag and link them in your post .
-Go to their page to tell them that you have tagged HIM / HER .
-No tag back allowed !
-No stuff in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" you legitimately ( a.k.a REALLY with all HONESTLY ) have tagged 11 people .

Here wee goo bebeh !


11 things about me :

| farah Hanie Fadzil | Lunatic | Friendly | Love to smile | Love burger and lemon ice | My dream, Paris | Manja | Gedik | Jahat | I love you bie | Physcho |


11 questions from Thirah :

Kalau nak tengok tutorial blog mane korang refer awal-2 ?
- refer kat blog Biyha :)

Lelaki macam mana yang korang suke ? :D
- Caring, Loveable, pengalah, just like MAAAM <3

Cerite sket tentang blog korang .
-Majoriti berkaitan hidup farah, HAHA

Korang dah ready ke nak sekolah balik ? XD
- Sorry, kita dah habis sekolah :P

Cuti ni korang pergi mane ?
- Maybe Penang, tempat family farah selalu pergi vacation :)

Kalau ade orang text ' Hai buleh berkenalan ? ' , ape korang jawab ?
- Tak balas text tu, ataupun, Sorry, im takken :D

Tomyam dan sup ? Which better ?
-Tomyam xD

Smurf , domo atau rilakkuma yang comel ?
- Domo auww

Antare ayah dengan ibu korang , yang mane satu suke manjekan korang ? :)
- Both of them <3

Sebelum korang buat entry , macam mane korang cari idea nak post apa ?
- Datang sendiri idea ni,hee

Describekan saye dalam 3 perkataan
- Farah tak berapa kenal sangat thirah, tapi I think you ni friendly,  rajin blogwalking and lunatic like me :D

Komen blog saye :)
- Kemas and interesting bebeh !

11 questions from me :

1) What you reaction when someone confess his/her feeling towards you?
2) Types of song you like the most
3) Use Nokia, Sony Ericsson or what?
4) Love to online?
5) Things you do when you get bored
6) Like to swim?
7) Addicted to Korea?
8) Am I cute? HAHAHA
9) Comment about my blog :D
10) Am I to gedik for you?
11) Can I go to Paris?

Tagged :

Naim  

Fateen

Mika



Dah, farah tak larat nak cari dah , Im sorry :'(

That's all, bubye :D

Labels: